Do. 5 mei: Jaffa, Joppe, Tel Aviv, Terugreis

5 mei 2016 - Tel Aviv-Yafo, Israël

Do. 5 mei: Jaffa, Joppe, Tel Aviv, terugreis

7.15 uur: hemelvaartsdienst op de boulevard aan de Middellandse Zee.Hemelvaartsdienst aan de Middellandse Zee

9.00 uur: vertrek naar Tel Aviv

10.00 uur: Independence HallIndependence HallIndependence Hall Hier werd op 14 mei 1948 de staat Israel uitgeroepen.

11.00 uur: Joppe/Jaffo Uitzicht vanaf Jafo op Tel AvivHuis Simon de leerlooierStraatje Joppe

12.15 uur: lunch

13.30 aankomst vliegveldGeduldig wachten op het vertrekHet vliegtuig van El Al staat klaarWachten in de rij

16.15 uur: Vertrek Tel Aviv met vlucht LY339 van El Al

20.15 uur: Geland op Schiphol.

22.30 uur: Aankomst Westerkerk

Afsluiting van een onvergetelijke reis waarin heel veel ervaringen zijn opgedaan. Bovenal dank aan de God van Israel dat we dit hebben mogen ontvangen. Bijzonder om als gemeenteleden samen door Israel te kunnen trekken en te zien waar de Here Jezus heeft geleefd en Zijn wonderen heeft gedaan.

1. Familie van Heerdt:
    4 mei 2016
    Wat een mooie foto's!
    Wij wensen jullie allemaal een behouden thuiskomst.
    Goede reis!
  2. Koos en Ankie:
    Rijk en Harmke,

Goede en veilige terugreis. Zijn erg benieuwd naar jullie verhalen. In gedachten vliegen we met jullie mee. Groet,
    Ankie
  3. Mieke luth:
    5 mei 2016
    Wat gaat de tijd snel. Dank dat jullie de zon al vast deze kant op hebben gestuurd.
    We wensen jullie een goede terug reis toe.
  4. Miranda:
    5 mei 2016
    Allemaal een hele goede terugreis toegewenst! Jullie komen terug met mooie herinneringen en verhalen. Tot in Veenendaal.
  5. Gerda van de Pol-Achterberg:
    Leuk om via de foto's met jullie mee te reizen. Bedankt. Goede reis. Gr. Gerda