Ma. 2 mei: Jeruzalem, Oude Stad, tunnels van Hizkia

2 mei 2016 - Jerusalem, Israël

Ma. 2 mei: Jeruzalem, Oude Stad, tunnels van Hizkia

7.30 uur: vertrek naar de Oude stad

8.00 uur: Stad van David

9.00 uur: lopen door de tunnels van Hizkia.

De natte voeten waren geen enkel probleem. De tocht was een belevenis. Wandelen door de tunnels van Hizkia

10.30 uur: Klaagmuur met Bar Mitswa Bar Mitswa bij de Klaagmuur 2 Bar Mitswa bij de Klaagmuur Klaagmuur 2Klaagmuur Uit de boekrol voorlezen met Bar Mitswa Luisteren naar de gids bij de Klaagmuur Op het plein voor de Klaagmuur Op het plein voor de Klaagmuur

11.30 uur: Bethesda en kerk van Sint Anna . Wat klonk het zingen prachtig door de geweldige akoestiek. Zingen in de Sint Anna kerk Zingen in de kerk van Sint Anna 2

12.00 uur: Via Dolorosa en Heilige Grafkerk Heilige Grafkerk

13.15 uur: Lunch op het plein bij de Hurva synagoge Lunchen op plein bij Hurva synagoge

14.00 uur: Tempelinstituut

15.30 uur: wandelen over de muren van Jeruzalem Kijken vanaf de stadsmuur

16.30 uur: kerk van het hanengekraai ( Petrus in Gallicantu) Zicht op Jeruzalem en de Olijfberg Petrus in Callicantu 2 Op de trappen bij Petrus in Callicantu

18.00 uur: terug in het hotel

Henk en Alie Dekker vieren dat ze 47 jaar getrouwd zijn. Henk en Alie Dekker 47 jaar getrouwd

19.00 uur: diner

1. Miranda:
    2 mei 2016
    Allemaal weer een hele fijne dag toegewenst. Alie en Henk van harte gefeliciteerd met jullie huwelijksdag, alweer 47 jaar samen. Koester de momenten met elkaar. Lieve groeten Annabel en Corné.
  2. Mieke luth:
    2 mei 2016
    Alie en Henk ook van ons weer gefeliciteerd, we nemen er maar een glaasje op vanavond want dat zullen jullie ook wel doen denk ik zo. Mooi om vandaag te lezen dat jullie in Jeruzalem lopen, herinneringen komen ook voor ons weer boven. Vanuit een zonnige Veenendaal zittend in de tuin een hartelijke groet aan allemaal. Doeke en Mieke
  3. Gerda van de Pol-Achterberg:
    2 mei 2016
    Mooi om dit allemaal weer te zien. Allemaal nog een fijne tijd toegewenst.
  4. Wim en Teunie:
    2 mei 2016
    Henk en Alie ook van ons van harte gefeliciteerd met jullie 47 jarige huwelijksdag en nog vele goede en gezegende jaren samen toegewenst!
    Samen met de groep nog fijne dagen en een goede terugreis.
    Hartelijke groet, Wim en Teunie Bos