Di. 26 april: Natuurgebied Hula, berg Hermon, eten bij Druzen,Banias, Jezus trail

26 april 2016 - Tiberias, Israël

Natuurgebied Hula, berg Hermon, eten bij Druzen, Banias,  wandelen naar Kapernaum.

Ontbijten om 7.00 uur en om 8.00 uur op pad. De weersverwachting geeft 38 graden aan voor Tiberias. Daarna gaat de temperatuur 10 graden naar beneden.

Vandaag is het nog de Pesachweek in Israel. Men denkt aan de uittocht uit Egypte en daarom wordt er ongezuurd brood gegeten. Ook in het hotel is er alleen ongezuurd brood (matzes). De kinderen hebben 3 weken vakantie en daarom trekken veel mensen er op uit naar o.a. de natuur op de Golanhoogte. Daarom files.

José Gaasbeek is in Tiberias jarig. Van harte gefeliciteerd!,,

Gelukwensen voor JoséJosé Gaasbeek jarigWandelen door het natuurgebied Hula

9.00 uur: prachtig natuurgebied Hula

4D film met water, wind en storm. Prachtige wandeling door de stille natuur.Wandelen door natuurgebied Hula 2

12.00 uur:Op de top van de Hermon in de sneeuwIn de sneeuw op de Hermon

15.00uur:Banias. Vroeger was dit Ceasarea Filippi waar Petrus zijn belijdenis uitsprakBaniasKapernaum, Jezus trailKapernaum, Jezus trail 217.00 uur:De laatste 2 kilometer van de Jezus trail ( route ) van Nazareth naar Kapernaum gelopen.

1. Janny:
    26 april 2016
    Hiep hiep hoera voor onze zus. Wij wensen José en haar gezin nog veel mooie jaren toe. Geniet van de reis en een groet vanuit Tiel voor alle reizigers. Janny en Hein
  2. André en Tonny Onderstal:
    26 april 2016
    Wat heerlijk dat wij weer mee mogen genieten, van jullie prachtige reis. Heel veel plezier, met geweldige momenten.
    Met een hartelijke groet André en Tonny Onderstal
  3. André en Tonny Onderstal:
    26 april 2016
    Heerlijk dat wij weer mee mogen genieten, van jullie prachtige reis. Heel veel plezier, met geweldige momenten.
    hartelijk groet
    André en Tonny Onderstal
  4. Rob:
    26 april 2016
    Dat is genieten voor jullie. Hier regent het....