Wo. 27 april: Boottocht, Nazareth Village, Bet Alfa, Grens Israël/Jordanië

27 april 2016 - Dead Sea, Jordanië

Wo. 27 april: Boottocht, Nazareth Village, Bet Alfa, Grens Israël/Jordanië

Om 6.15 uur worden we gewekt en om 7.30 vertrekken we met de bus voor een boottocht over het meer van  Galilea. Helaas moeten we afscheid nemen van Wim en Teunie Bos die naar huis gaan i.v.m. het overlijden van Wims zus.

Koningsdag in de bus.Koningsdag

9.00uur: varen op de zee van Tiberias, de vlag hijsen en het Wilhelmus zingen.Koningsdag vlag gehesenVaren in een Jezus boot op het meer van Tiberias

10.30 uur:Nazareth Village met veel uit de tijd van de Here Jezus.Timmerman Nazareth Village

11.30 uur:lunch zoals in de tijd van de Here Jezus (met enige aanpassingen)

13.30 uur:bezoek synagoge uit 5e eeuw met film in Bet Alfa.

14.45 uur bij de grens. In etappes kwamen we steeds verder. Eerst de Israëlische  paspoort controle. Daarna met een shuttle bus naar Jordanie. Eerst paspoort controle en vervolgens een stempel in het paspoort gaan halen. Met de koffers lopend de grens over en daarna weer paspoort controle. Om 17.00 uur waren we door alle controles heen.Welkom in Jordanie

19.00 uur: aankomst bij hotel Ramada. Prachtig uitzicht op de Dode Zee.Afsluiting van de dagAfsluiting van de dag 2

21.30 uur:afsluiting van de dag.

Overnachten in Ramada Dead Sea Jordan

Ramada dead sea.

1. Teunie van Lavieren:
    27 april 2016
    Fijne dag allemaal weer. Geniet er van! Veel nieuwe indrukken al weer zo te zien. Verdrietig dat Wim en Teunie naar huis moesten!
    Hier wordt het een erg koude en natte koningsdag.
  2. Miranda:
    27 april 2016
    Tjonge zeg dat heeft dan best even geduurd voordat iedereen over grens was. We hopen dat jullie nog wel even in de dode zee kunnen liggen. Dat is zo'n bijzondere ervaring!

Erg leuk om jullie zo te kunnen volgen, zijn we er toch een beetje bij. Via de flight radar app hebben we digitaal de landing met jullie afgelopen maandag meegemaakt.